Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2007 17:22 - Апропо, о „Апропо”
Автор: goran Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2603 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 02.06.2012 15:08


image
Преди известно време играейки хазартна игра с любимите ми кашони за книги на старо, изненадващо попаднах на „Апропо”. Смайването ми бе голямо, огромно, защото в тази игра мизата непрекъснато се вдига – колкото повече хубави книги си открил, толкова по-трудно ти е да откриеш следващата!

Случи се така:
Стоя си аз пред кашончето, механично отмятам книгите една след друга и тайничко се надявам, че ще открия нещо стойностно и... „Апропо” изкочи насреща ми:-) Взех го в ръце, разлистих първите му страници и с изненада открих, че тази книга не прилича на нищо друго, което съм срещал!

В този миг разбрах, че съм открил един от редките бисери, една от малките перли в безкрайното книжно море:-) (А това ми се случва рядко, много рядко – веднъж, дваж годишно. Сред предишните ми открития в „кашоните” са: „Чудната история на изкуството” от Драган Танев; едно от томчетата „Енциклопедичен наръчник на младия ...” (в случая „Природолюбител”); „Пътешествие с Чарли” на Стайнбек; единият от томовете на илиюстрования атлас “Светът”; пътеписа “За Америка като за Америка” на Марко Семов; книгата “Повратна точка” за живота на Милош Форман и сега “Апропо”)

Прибирайки се у дома, радоста ми нарасна двойно, защото открих, че това не е еденична книга, а че е алманах за хумор, сатира, забава излизал на всеки 6 месеца, няколко години поред:-) (Така, че огледайте секцията в хола, на тавана, в долапа на старя скрин, в кашона с книгите под леглото и... току виш, откриете някой брои);-)

Но стига съм Ви занимавал с моите пристрастия, крайно време е да Ви представя “Апропо”. Поправка, той сам ще се представи:-)

Първо визитката:
image










Ето Ви кратка изватка от предговора:


Читателю,
...
Сега когато цялата земя е на кръстопът, искаме да и предадем своя опит.

Усмихвайте се! Преваратностите ще отмината, а усмивките на Хитър Петър и Настрадин Ходжа ще останат...
Световната икономика се стреми да ликвидира хроничното недояждане (Не вярвайте – пропагандааааа).

Сетовният хумор трява да ликвидира хроничното недосмиване. (А дано!)
...
Наш издател е Домът на хумора и сатирата в град Габрово.
...
До нови срещи
                               За “АПРОПО”, Тодор Динов

И за финал, няколко усмихнати поздрави и мисли-закачки от страниците на “Апропо”:-)

До “АПРОПО”
Да бъде! – Уйлям Шекспир

Моят език бе добър за моето време. Във вашето време търсете друг език и ако не го намерите, нека това да бъде усмивката.  – Езоп

Защитих малкия човек, той стана среден човек.
Апропо, защитавайте го, докато стане човек. – Чарли Чаплин

Приветсвие
Господа, научих за вашето издание.
Ако искаме да има хумор по света, всички
Редактори на такива идания трябва да бъдат избесени. – Ваш: Марк Твен
...

Войната е твърде сериозна работа, 
за да се поверява на военни. – Фанфан Лалето
...
Афоризми
Който пее, зло не мисли. Който мисли, не му е до песен.

Всички за един. Ето ме!

Колелото на историята беше в ред. Криви бяха осите.

“И аз сит, и агнето цяло!” – каза вълкът, като изяде овчаря.

Продаде душата си на дявола срещу билет от рая.
                                                                                    /Милован Витезович/

       Послепис:
       Още няколко любопитни, весели истории, за които писах в блога:


Закъснял постинг за буквите, книгите и четенето

Весел Зодиaк

Гатанките на баба

Психологически тест :)

Мечти :) - Да мечтаем :)

За велосипедите с любов

Из карикатурите на Херлуф Бидструп


Басните на Езоп. За басните и удоволствието от четенето.

Пътен дневник: „С чужденци из България” – автор Облачето

Амурски народни приказки – събрани и преразказани от Д. Нагишкин

Уроци по плуване – една година по-късно. :) Плуването и танците. :)

Няколко готварски рецепти мое дело – пробвайте ги когато сте достатъчно гладни;-)

С фотоапарат на море или морето край Китен през обектива на един любител фотограф











Тагове:   хумор,   мисли,   виц,   смях,   случки,   въпроси,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене