Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2012 23:11 - За красота и здраве :-)
Автор: goran Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4513 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 03.04.2012 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  
~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  
~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  ~  

Честита Баба Марта!

За красота, здраве, берекет
и
мъничко късмет ;)


image Тази чудна слънчева плетеничка ми е подарак от МАЙСТОРКА  СВЕТЛА :)     image Сдвоени пумпълчета 
image
Момиченце с корделка

image
А това е кукер защитник на дома

image
И още мартенички :) image

image

А тези ги прави майка
image
Пътечка

image
Косичка

image
и Плетеничка :)

ЧЕСТИТА  БАБА  МАРТА!
Желая на всички ни да сме здрави, румени, засмени и красиво с мартенички пременени :) ;)












Гласувай:
11



1. анонимен - Честита Баба Марта и от мен:))))
02.03.2012 23:16
много слънчеви емоции да ти донесе тя!
цитирай
2. goran - Благодаря Hloris :-)
04.03.2012 22:56
Честита Баба Марта :-)
цитирай
3. theladybird - :)
05.03.2012 08:35
Много са хубави!
Еднно време баща ми ни правеше ммартенички всяка година. Толкова много му се отдаваше, едни чудесни ягодки, черешки... мама купуваше едни специални прежди от някаде, не бяха памучни нито вълнени, нещо изкуствено беше, едно такова пухкаво, не знам как се казваше, но ставаха съвършенни. Никог не съм виждала да се продават ткива... догодина трябва да опитам да направя и аз, че той едва ли ще се навиеда ги прави вече:)))
Усмивки :)))
цитирай
4. goran - Сигурно сте правили мартеничките от пан :)
05.03.2012 15:41
Традиция е всеки сам да направи мартеничките, които дарява :)

Калинка,
Любопитен съм да видя "ягодките" и "черешките" - не отлагай направата им за догодина, опитай да направиш поне една-две още сега, през март :)

Желая ти спортна майсторене и творческо вдъхновение :)
цитирай
5. zvezdichka - Произведения на
13.03.2012 14:10
изкуството и радост са тези мартенички :)!
А Светла има златни ръце! Чудесен подарък!
И мартеничките на майка ти са много хубави!
цитирай
6. goran - Слънчевата плетеничка на МАЙСТОРКА СВЕТЛА - наистина ме плени, още в първият миг, в който я видях :)
14.03.2012 16:41
Стоях срещу мартеничката и я гледах като възхитено, жално контенце - и ме съжалиха :) Или иначе казано - изпросих си я ;)

Майка, освен тези гривнички, прави и невероятно красиви слънца и котета, но и отнемат много време и затова все я моля да прави "косички".
цитирай
Търсене