Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2012 20:05 - Избрано из впечатленията ми в блога през последните четири години – 7 част
Автор: goran Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2770 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 13.05.2012 10:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Исках да прегледам и публикувам някои свои мисли и коментари, писани през последните години из блоговете.
    Първоначално мислех да ги разделя в три или четири щогоде тематични постинга, но докато ги избирах, реших, че по-интересно ще бъде подредбата им да бъде само хронологична - по дата на публикуване. Получи се поредица от с нищо несвързани фрази, но така е само на пръв поглед. :)
                                                                    /29 септември 2010 г./

  
Избрано из впечатленията ми в блога през последните четири години – 1 част
   
Избрано из впечатленията ми в блога през последните четири години – 2 част
   
Избрано из впечатленията ми в блога през последните четири години – 3 част
   
Избрано из впечатленията ми в блога през последните четири години – 4 част
   
Избрано из впечатленията ми в блога през последните четири години – 5 част

   
Избрано из впечатленията ми в блога през последните четири години – 6 част

                             Избрано от юли 2010 лето :)

07.07.2010 – Vs., първо всички „възрастни” трябва да изхвърлите думите като „паплач” от речника си, тогава младите може и да се съгласят да Ви подадат ръка!!!
     В трети клас, когато упорито и инатливо заявявах на баба: „Не искам да се мъча да чета, няма по-глупава работа от това!”,  тя не ми се караше, а ми говореше ден след ден. И аз се предадох – научих се да чета. Защото обичах баба и вярвах, че никога и за нищо не би ме излъгала.
     Татко ме възпитаваше по същия начин с търпение и обич :) Плачеше на песента „Сине, сине, ти си ангел мой” и часове наред отговаряше на всеки мой въпрос - на всеки!! Ако ме усети, че не разбирам – пак започваше да ми обяснява, от друг ъгъл и така часове.
     Като малък, много често заявявах на татко и майка, на баба и дядо думите:  „Нищо не разбирате!” или „Не ме разбирате!”, но ... почти винаги, скоро след това, мислех върху това, което са ми казвали.
     Днес ми се иска никога да не съм изричал тези думи. Но съм ги изричал, а те са ме изтърпяли, защото от личния си опит за знаели, че това е неизбежна част от това да си родител. Знаели са и че рано или късно ще осъзная грешките си. Винаги са вярвали в мен. - Винаги!!! Дори тогава когато самият аз не съм си вярвал!
     Повече от всичко на света ми се иска да мога отново да прегърна татко, баба, дядо – не мога, но винаги мога да извикам думите им и те ще ми помогнат с обичта, всеотдайността и духовната си подкрепа! Точно така, както винаги са го правили!
     Децата винаги, във всички времена, са се отглеждали и възпитавали по един единствен начин - с обич, грижа, търпение, всеотдайност и с икономия на бели пари за черни дни, а не с икономия на време от грижите за детето!!
     За отглеждането на едно дете няма нужда от много пари – парче хляб все от някъде ще се намери, все ще се намери и някоя дрешка и две керемиди за покрив! Само без едно нещо не може детето - без неограничената обич, всеотдайност и време от страна на своите родители! Ако детето е обичано и възпитавано, все ще стане човек и то грижовен човек - също като своите родители. :)
     Постинг: Старите хора и младежта

07.07.2010 - 15:35 - Здрасти А. :) Както винаги си много директен и провокативен ;)
      Драго ми е, че се отби на гости. :)
      Постинг: Старите хора и младежта

08.07.2010 - 17:33 - Господин А.,
      По принцип смятам, че огромна част от въпросите и забележките ти са повече от уместни, но не ми е приятно да повишаваш тон на гостите ми!
Знам, че провокациите са ти сила, но и самият ти само би спечелил, ако на моменти си малко по-приветлив.
      Постинг: Старите хора и младежта

08.07.2010 17:53 – Vs.,
     Нито аз, нито А., обичаме да хабим времето и енергията си.
     За да избере А. да те жегне, значи с нещо доста си го подразнила. Да, той прекали – Да, така постъпва. - Ами ти, защо му се връзваш на акъла?!?!
     Светът е такъв какъвто го виждаме и правим. Никой няма да дойде да ни го направи или оправи, а и не бива! Всеки човек трябва добре да разбира, че той е този, който носи отговорност за постъпките си! - Никой друг!

Учениците на един мъдрец го попитали: „Какви хора живеят в неговото родно село?”
Той отговорил: „Ами какви! ... Добри, мъдри хора, готови винаги да помогнат на ближният си :)”
После на свой ред попитал учениците си: „А у вас, какви хора живеят?” - учениците му се спогледали и започнали да нареждат:
първият казал: „Хората от моето село са доста умни, но леко мързеливи!”;
вторият казал: „Хората от моето село са много работливи, но леко глуповати!”;
третият казал: „Хората от моето село са умни, но леко завистливи!”, и така нататък.
Само най-малкият ученик много се притеснил и нищо не казал.
Учителят, също повече не проговорил, въпреки въпросите на учениците му, в кое село, според него, живеят най-добрите хора.

       Постинг: Старите хора и младежта

08.07.2010 – 18:30 Inj.,
     Никога и нито една власт, никъде по света, не е била искрено притеснена за своите подчинени!!! Властта, по подразбиране, не се интересува и не подкрепя индивидуалността и човека. Тя се интересува от това как да превърне хората в подчинени, зависими или роби. Властта не се стреми да помага, тя се стреми да контролира! Актуален пример е нефтеният разлив в мексиканския залив.

Ако властта помага, то е за да може да контролира!

    Когато хората сами се откажат да се борят за правата си, властта започва да ги контролира и тероризира съвсем без да им помага, защото не вижда нужда да го прави!
    Винаги и навсякъде грижовните човеци се стремят да помогнат на повече хора да открият доброто и твореца в себе си, за да станат личности и човеци. Обратно, властта винаги и навсякъде се стремила да подчинява и контролира.
    Там където има повече личности властта е принуждава да започне да прави отстъпки и да се държи по-човешки, но това се случва само там където има борбени личности и силно гражданско общество.
    Властта няма интерес да ни помага, да изградим силно гражданско общество и повече способни личности! Сами трябва да го постигнем!
     Постинг: Старите хора и младежта

08.07.2010 20:02 - Привет Галина:-) Благодаря за добрите думи:-)
„Потенциала на един народ е обединение на различните етноси”
...
„Ако видите на пътя някой да се бие, а имате възможност да разтървете тези хора, дали ще направите необходимото или ще се отдалечите и след свършения побой ще си тръгнете ни лук яли ни лук мирисали.”
...
„Когато българина започне да чувства отговорност, а не безразличие, тогава нещата ще тръгне напред.....”
...
„Не може само да се плюем един друг.”
...
„Всеки трябва да поеме отговорност, но явно сега отговорността е тежест. Е, като е тежест, ще се случват подобни неща, които изобщо не са приятни.”
...
„Нека всеки погледне към съвестта си и колко полезен може да бъде спрямо друг, а не само да гледа себе си, защото винаги когато опре до него тогава разбира същността на истината. А тя е толкова проста - не бъди безразличен.”

   
    Галина, за мен е огромна радост и чест да прочета подобни мисли в своя блог :)
    Много се радвам се, че се отби и коментира :)
    Лека вечер и до нови срещи :)
    Постинг: Старите хора и младежта

08.07.2010 20:09 - Мона, „да си помогнем взаимно” и да си помогнем сами.
    Без декларации – с труд, труд, и пак труд.
    Постинг: Старите хора и младежта

08.07.2010 23:49 – Мона, не искам да се меся в спора Ви, но ти и А. сте ми на гости, у дома. Не ми е приятно да се карате!
    1) А. не е анонимен, той е Джентълмена А. точно както ти си Мона!
    2) Не ми е приятно да се нападате на моя територия, затова се намесвам.
    Мона, погледни коментара ми #26 и ще видиш, че съм казал същото и на джентълмена А. Предполагам, че това е причината той да спре да пише.
    Мона, моля те и ти да постъпиш като дама - предварително ти благодаря за разбирането.

Благодаря ти за стойностният коментар #35 по темата. - Радвам се, че се отби на гости:)

    Лека нощ и до нови срещи:-)
    Постинг: Старите хора и младежта

09.07.2010 - Вселена, познавам се с джентълмена А. и той е всичко друго, но не и анонимен, във всяко едно отношение!
     Името А., е име, като всяко друго – като Горан или Г. или като Вселена и В.
     Аз уважавам и ценя всички свои читатели – всички! Вярвам, и че те ме ценят. Иначе не бихме се връщали едни при други. :)
     Постинг: Старите хора и младежта

09.07.2010 13:29 - Вселена, ДА - аз съм щастливец :)
    Весела събота и неделя :) – топли и щастливи дни ти пожелавам ;)
    Постинг: Старите хора и младежта

09.07.2010 – Waterway :) :) :)
    Личи си, че си фенка на кафето и горещите напитки ;)
    Аз предпочитам чай, но не бих отказал арт-капочино - дори си копирах снимките ;) Добре, че сте ги снимали - иначе цялата тази ферия щеше да бъде безвъзвратно загубена.
    Постинг: Thalia Mujer Latina ( weekend is here!- петъчен постинг с кафе)

11.07.2010 – :) ;)
     Подаръците се наричат така, защото човек не пита какви да бъдат и не ги очаква!
     Постинг: 10 юли

11.07.2010 - Музиката е много хубава, но не e вярно, че: "В нас, българите тече 17% келтска кръв, според швейцарския институт "Игенеа"."
     Имаме поне 45% тракийска кръв + по 25% славянска и прабългарска + до 5% от всички други, като това ми го нашепва не швейцарски институт, а собствената ми кръв! И дори кръвно да не е точно така с +/- процент, цивилизационите ни традиции, знания и завети са такива! Славяните и келтите нямат: Баба Марта, Тривон Зарезан, никролозите, лазарките, нашата Цветница с върбовите клонки, нямат и Еньовден, нито пък уникалните ни традиците на Димитровден или Йордановден – традиците на всички тези празници и завети, са ни дар от НАШИТЕ ДЕДИ ТРАКИТЕ :) 
      Постинг: Келтска музика, Келтски кръг, Рай

11.07.2010 - Ан, приличате си,  даже и в погледа :)
     А снимките Ви, отново са пълни с живот и дух :)
     За да "опитомиш" пространство и то да стане твое, трябва да му посветиш време и енергия - "случки"" на грижа и радост...
     Харесвам лисицата и Малкият принц!
     Постинг: И аз на изложба ...

11.07.2010 - Ах, морето:-)
     Музика от морските вълни ...
     Усмихнато лято Тота:-)
     Постинг: Измислица ли е морето?...

14.07.2010 – Браво, за всичко :) - Стискам палци :)
     Пожелавам ти интересни дни с повечко радости и успехи :)
     Дано да продължиш да водиш дневника докато си в Южна Корея - ще бъде интересно да ни разкажеш за пътуването, за впечатленията си, за състезанието, и дори за задачите.:)
     Късмет и попътен вятър :)
    Постинг: Юли

15.07.2010 - Каква снимка!
     Фиона, много хубаво пишеш, имаш и какво да кажеш - прави го по-често ;)
     "Апетита идва с яденето!"
     Постинг: Нъцки заглавие Автор на постинга: fiona

19.07.2010 – Фиона :) Благодаря за добрите думи, за подкрепата - за мен е чест :)
     За плуването - научих се :) Не беше толкова трудно, колкото си мислех, но става бавно. Чак на вторият месец се поотпуснах, но стана. :)
    И ти опитай - щом го искаш ще се получи - сигурен съм. Освен това жените сте по-гъвкави и се научавате по-лесно.
    Постинг: Нъцки заглавие

21.07.2010 – :) :) :)
Усмихнато и лъчезарно :)
Постинг: Слънчево лято на всички!


23.07.2010 – К. :)
     Без излишна скромност мога да кажа, че съм доста идейна личност. Всичките ми текстове са интересни – ако не вярваш, прочети ги. ;)
      Винаги избирам и ще избирам българското, защото така избирам себе си. :)
      Весели събота и неделя :)
      Постинг: Избирам българското












Гласувай:
10



Няма коментари
Търсене