Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2013 20:06 - Виждам те, търся те :)
Автор: goran Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5569 Коментари: 5 Гласове:
13

Последна промяна: 19.02.2013 09:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Как да кажеш на някого, че го виждаш и търсиш?? Как, кога и защо?
Много пъти съм си задавал този въпрос, но не по този прозрачен и естествен начин! Никак не е лесно и не защото се предполага, че става дума за интересен за теб човек от другия пол. Защото може да не става дума за чаровница най-лична, въпреки че конкретния случай е може би точно такъв. :)

Причината да е толкова трудно е далеч по-жива и силна!
Не е лесно, защото е трудно да познаеш истинската същност – своята и на човека срещу теб. Още по-сложно става след като видиш частичка от истината и пожелаеш да я срещнеш! Причината - истината не се интересува от теб, а от живота!

Истината е ЖИВОТ, а животът е светлина, който свети, но и гори!  Чудно нещо е ЖИВОТЪТ – гори, за да живее, и живее, за да гори. :)

Ако прибавим към това две неясни мисли: „Способностите не се привилегия, а отговорност!” и „Животът е ДНЕС, но и ВЧЕРА, и УТРЕ – така е било, е и ще бъде!” И ... става тя, каквато става. :)

      Живот глупешки, живот човешки -  ЖИВОТ! :)











Гласувай:
13



1. syrmaepon - И още по-страшно изглежда заради ...
15.01.2013 09:01
И още по-страшно изглежда заради мисълта,че може да сбъркаш .....
цитирай
2. goran - Syrmaepon, не можеш да сбъркаш! Това е само страх! Животът не греши, а се учи :)
15.01.2013 10:53
Човек винаги прави това, което смята за най-добро :)

Не можеш да сбъркаш - можеш да научиш нов урок, но не и да сбъркаш :)
цитирай
3. theladybird - :)
17.01.2013 21:08
Чак пък "толкова трудно"!? Мисля, че всеки би се поласкал да го чуе,още повече ако е "интересен за теб човек от другия пол" "чаровница най-лична"! Трябва ти само малко повече самоувереност и самочувствие :)))
цитирай
4. goran - :) Калинка, сигурно си права ;) Или пък не виждаш цялата картина, кой знае!
17.01.2013 21:24
Самочувствие си имам и винаги съм имал :)

Виж самоувереността може би не ми достига съвсем, а може би ми е точно толкова, колкото трябва да бъде ;)

Всеки човек и момент е различен и много личен :)

Хората казваме много неща, включително и аз - по важно е какво показваме на практика :)

И още, и още, сложнотии разни!

По и извън темата:
Аз не само говоря, но и действам - за да напиша тези или други редове значи доста неща съм мислил, видял и случил преди това по конкретната тема ;)

И така :) Добре съм, горе-долу, долу-горе, комси-комса и т.н. :)
цитирай
5. theladybird - Прав си :)
18.01.2013 11:59
Всеки човек и момент е различен и много личен :) Самочувствие и самоувереност са нещата, който са ми липсвали на мен когато съм се притеснявала да кажа на някого такова нещо. Сега не ми е трудно! Лошото е, че не ми е трудно и да кажа обратното, и когато не харесвам някого или ме дразни с нещо просто му го казвам направо... Май са ми в повече самочувствието и самоувереността, а може би са точно толкова, колкото трябва да бъде ;) знам ли...
цитирай
6. goran - Всеки е такъв какъвто е :)
18.01.2013 16:34
И това е прекрасно :)
цитирай
Търсене