Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2013 17:19 - "Хората ще повярват на всичко стига да им го прошепнеш" - това е късметчето ми за днес:)
Автор: goran Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4659 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 19.02.2013 09:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      - ЕеййЙ :) Това се казва точно и мъдро късметче. :) Взимам го, белкем ме прихване. :)
      - Без такива! Не си го даваме! Ако искаш си го запиши в блога!
      - По добре е да го взема, иначе сигурно ще го забравя!
      - Как така ще го забравиш? Явно вече го запомни. Остави листчето при останалите, може и на някой друг да му потрябва.
      ...
      - Тъжна въздишка. 
      ...
      - Оставих го!
      - Хубаво, хубаво
      - Ще го запиша в блога. Така повече ще го виждам :)
      - Хубаво
      ...
      - Лека вечер :) ... и Умната, и Русата ...
     
- и Червенокосата :) 












Гласувай:
9



1. theladybird - Страхотно късметче! На мен някак си ...
17.01.2013 20:45
Страхотно късметче! На мен някак си ми се връзва добре с въпроса ти от предния пост...
Усмивки :)))
цитирай
2. goran - Калинка :) :)
17.01.2013 21:04
Моля, моля! Предната тема си е съвсем отделна!!
Ако имаш нещо конкретно в предвид - напиши го там ;)

Иначе късметчето наистина бе чудно точно, особено за мен, в тоно този момент :)
Разбира се, и иначе си го бива, но ... по-лесно е коментираш само себе си ;)
цитирай
3. silencieuse - Прочетох късметчето!:)))
25.01.2013 00:33
Благодаря за хубавия завършек на вечерта:)
Лека нощ;]
цитирай
4. goran - Да, има късметчета, които са съвсем истински :)
28.01.2013 17:39
Silencieuse, благодаря за усмихнатите думи :)
цитирай
Търсене