Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2013 23:32 - През целия ми живот се страхувам...
Автор: zoye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4029 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 02.04.2013 23:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 През целия ми живот се страхувам да не изгубя хората, които обичам, но се чудя има ли някой, който се страхува да изгуби мен ?!и тогава разбрах,че хората който те обичат никога не си тръгват първи.Любов супер измислена дума според мен.Привличане може би бих казала,физически.За мене да обичаш някой е супер силно не само като изживяване,но може би и от това,че напоследак някак си любовта не съществува.Живея в двайсети първи век и до сега не съм разбрала какво е любов,не съм усетила какво е да те обичат.Макар и на 21 години все още не съм разбрала с целия смисъл на думата какво е любов.Имам чувството,че съм магнит за боклуци и всякаква паплач.Дойде ми до гуша да ме боли,не искам и за това просто не се занимавам.Преди бях от хората,които вярваха че надеждата умита последна.Сега съм от тези,които знаят че все пак умира......image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hopfen - Отговора ще намериш
03.04.2013 00:07
в "Не" от Валентина Радинска
....
там по памет имаше един стих:
"....скъпи мои, които време все за мен
не намирате, моля само едно,
моля само едно, не умирайте"
А и по другите въпросчета има доста подходящи отговори пак там...
цитирай
2. анонимен - Подводни
03.04.2013 00:24
Това, че живееш в 21-ви век няма никакво значение за любовта. И през 5-ти, 15-ти,
25-ти или 55-ти век, смисълът на любовта е един и същ. Ще го разбереш само тогава когато спреш да се страхуваш!
цитирай
3. zoye - :)
03.04.2013 00:49
анонимен написа:
Това, че живееш в 21-ви век няма никакво значение за любовта. И през 5-ти, 15-ти,
25-ти или 55-ти век, смисълът на любовта е един и същ. Ще го разбереш само тогава когато спреш да се страхуваш!
След като те нараняват многократно няма как да вярваш
цитирай
4. podvodni - Подводни
03.04.2013 01:18
Напълно съм сигурен за какво "говориш". Обаче това не е любов, а желание за притежание. Изпитвала си го. Когато наистина обичаш, просто го правиш без да търсиш ответ в отсрещната страна. "Нараняванията" за които "говориш" са именно това желание - да ти отговорят подобаващо на любовта.
Всъщност, действителността не отговаря на твоите представи и желания.
Урока който трябва да научиш и най-вече да осмислиш е именно този - даваш любов но без условия. Това е вселенски закон. И понеже вселената е състояние на абсолютен баланс, твоето даване е вид нарушаване на баланса и ще бъде компенсиран от самата ситема. Ще получиш не това което желаеш и мислиш че заслужаваш, а това което наистина ти е необходимо. И то точно в подходящият момент.
цитирай
5. zoye - ;)
03.04.2013 17:20
podvodni написа:
Напълно съм сигурен за какво "говориш". Обаче това не е любов, а желание за притежание. Изпитвала си го. Когато наистина обичаш, просто го правиш без да търсиш ответ в отсрещната страна. "Нараняванията" за които "говориш" са именно това желание - да ти отговорят подобаващо на любовта.
Всъщност, действителността не отговаря на твоите представи и желания.
Урока който трябва да научиш и най-вече да осмислиш е именно този - даваш
любов но без условия. Това е вселенски закон. И понеже вселената е състояние на абсолютен баланс, твоето даване е вид нарушаване на баланса и ще бъде компенсиран от самата ситема. Ще получиш не това което желаеш и мислиш че заслужаваш, а това което наистина ти е необходимо. И то точно в подходящият момент.

Когато човек дава любов и не получава същото в един момент няма какво даде повече,защото вече нищо не му е останало ;)
цитирай
6. hel - Опитай да дадеш любов на себе си! ...
08.04.2013 14:42
Опитай да дадеш любов на себе си! Тогава ще излъчваш любов и ще привличаш хората. Може да е прекалено модерно, дори изтъркано (Обичай първо себе си), но си е истина.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zoye
Категория: Лични дневници
Прочетен: 210323
Постинги: 142
Коментари: 120
Гласове: 501
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031