Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2013 14:01 - Коста, регулировчикът от „Петте Кьошета” в София, на 16 септември и Контролът на Автомобилния транспорт - КАТ!!
Автор: goran Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6119 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 20.09.2013 14:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Коста:  „В 13:04 часа позвъних на КАТ.
Росен Цветков: „Колко време ги чака?”
Коста:  „Един час, около един час, не повече.”


Коста, регулировчикът от „Петте Кьошета” в София:
„Не се съгласявам с представителя на КАТ. Покрай мене минаха Ваши патрули. Мина Ваш патрул и ме изгледа като се едно съм някакъв изпаднал. Нито спря да ме предупреди, нито нещо да каже. Вярно, че бях на светофара, целият в черно, и че беше опасно ... Аз се опитах, колкото е по силите ми, да подпомогна движението”   


НАПОМНЯМ – КАТ би трябвало да означава Контрол на Автомобилния транспорт. Така ли е? Вършат ли си работа? Как да ги накараме да си вършат работата?

Целият разговор между Коста и представител на КАТ можете да видите на сайта на БНТ, използвайки този линк – приятно гледане. 


image












Гласувай:
8



1. skarif - То хубаво,
20.09.2013 14:32
ама са глобили момчето 300лв.- това е новината от днес.
цитирай
2. minevv - достоен Българин
20.09.2013 14:33
И достойно поведение
ДАно да продължи
и успех в живота на мом4ето
цитирай
Търсене