Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2011 20:13 - Избрано из впечатленията ми в блога през последните три години – 4 част
Автор: goran Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1986 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 09.05.2012 17:45


      Исках да прегледам и публикувам някои свои мисли и впечатленията писани през последните три години из блоговете.
      Първоначално мислих да ги разделя в три или четири що годе тематични постинга, но докато ги избирах реших, че по-интересно ще бъде подредбата им да бъде само хронологична - по дата на публикуване. Получи се поредица от с нищо несвързани фрази, но така е само на пръв поглед.:-)

                                                                                                                         /29 сеп.2010г/

              Избрано из впечатленията ми в блога през последните три години – 1 част
              Избрано из впечатленията ми в блога през последните три години – 2 част
             
Избрано из впечатленията ми в блога през последните три години – 3 част

Септември - октомври 2009 г.
22.09.2009 – "Заяц, тъй слъйшеш - Слъйшу, слъйшу";-):-)
Постинг: Ну заяц...Ну погади !

22.09.2009 - Само така:-) - Опознай родината, за да я обикнеш;-)
К., пожелавам ти да видиш всяко кътче от прекрасната ни родина;-)
Постинг: „България на длан” + моите впечатления от обектите, които реално съм посетил

22.09.2009 - За жалост не знам кои е автора на този весел зодиак
За зодията ви - чак рогати! То и стрелците не сме идеални (аз съм стрелец);-)
Важното е ние да сме истински - хороскопите да бъдат каквито си искат!
Постинг: Весел Зодиaк

29.09.2009 – Поздравявам те за избраното четиво;-)
За мен "Алхимикът" е най-силна книга на Куелю, другата, която бих препоръчал е "Война на светлината" останалите ми се струват доста комерсиални.
Разбира се аз съм доста пристрастен защото това е една от любимите ми книги;-)
Постинг: Приказка за порастнали

01.10.2009 – Надя., ти сериозно ли питаш или залъгваш себе си!!! За такива неща не се пише, а се действа!!!
„Най-лесното нещо на този свят е отказването на цигарите – правил съм го стотици пъти!” /из българският фолклор/
„Това е най-тъжният, объркан текст, на „Мартито”, които съм чел!!!” – това вече са мои думи.
Не ми е работа да давам мнения и да задавам въпроси, но не мога да не те попитам – Надя, ти искаш ли да откажеш цигарите???
Постинг: Какво ще кажете - кога да спра цигарите?

02.10.2009 – К.:-) Голяма фога си – в най-добрия смисъл на думата;-)
Не мисли толкова надълбоко за буквите и запетайките! Ние мъжете не сме толкова сложни същества – в общия случай говорим това, което мислим. Без подтекст и завоалирани послания.
Разбира се, ти си абсолютно права като не харесваш използването на клишета като „Ние мъжете и Вие жените” и обратно. И аз не съм им фен! Но за да съществуват тези и други подобни думи, като: «мъжете са от Марс – жените от Венера» или  «Ин-Ян», все трябва да има някаква причина!
Мъжете и жените не сме еднакви, не мислим и не действаме по един и същи начин! И точно това е хубавото, интересното и градивното на живота:-) – срещата, откриването и сработването на мъжете с жените и обратно.;-)
Постинг: Приказка за порастнали

02.10.2009 - Физическото здраве не е маловажно - напротив, но ...
но без дух, освен на кино другаде трудно ще оцелееш.
Постинг: Ученици или товарни животинки?

02.10.2009 – Reffina! Винаги ми е интересно да чета текстовете ти, ала този път напълно ме грабна:-) Още не мога да спра да се усмихвам:-)))
Постинг: СВАТОВЕ

03.10.2009 – И аз не искам да бъде каквото беше!
Искам да бъде по-добро, по-живо,  по-потребно.
Постинг: Ученици или товарни животинки?

03.10.2009 - За ученическите чанти има кой да мисли - родителите!

Diso, държавата трябва да мисли за клалификацията на учителите и качеството на образованието и учебниците, и да не се бърка много, много в живота на хората!
И аз съм бил ученик - и моите учебници не са били леки, но най-много тежаха не те, а тетрадките! Имахме по три тетрадки по всеки предмет. (Една за в клас, една за домашно + една специална – речник или друга.) Въпреки това моята раницата не ми тежеше, защото моите родителите бяха достатъчно умни и предвидливи да ми купуват малки и тънки тетрадки от по 20 до 40 листа.
Другия трик е да разрешеш и препотвържеш учебника на две или пове части, ако е чак толкова тежък (прилагал съм го в горния курс и в университета) както и да купиш на детето си истинска раница или чанта, а не лъскава бутафория, която да му изкриви гърба.
Постинг: Ученици или товарни животинки?

03.10.2009 - Криста, благодаря ти за топлите, усмихнати думи:-)
Никога не е късно да се научиш да плуваш. В началото е трудно, но само в началото – после става много по-лесно и невероятно приятно;-)
Постинг: Уроци по плуване – една година по-късно.:-) Плуването и танците.:-)

03.10.2009 - Криста:-))
Да, не е лесно! Но има ли нещо хубаво на този свят, което да е лесно? Всичко се постига с наблюдаване, мислене, труд, действие и защита на постигнатото;-)
Постинг: Ученици или товарни животинки?

03.10.2009 - Калинка:-) Музиката и танците са живот, плуването също;-)
Живота тръгва именно от там, от океаните и от околоплодните води в утробата на майката! Казвам го, не защото е факт, а защото показва, че плуването е нещо съвсем естествено, на което всеки би могъл да се научи.;-)
Щом дори аз на 29 години успях да се науча - на теб ше ти бъде в пъти по-лесно.;-)
Щом обичаш да танцуваш, сигурно имаш усет за ритъм и си в добра форма, а това означава, че много лесно ще се научиш да плуваш;-)
Между танците и плуването наистина има връзка и то много по-голяма отколкото се вижда на пръв поглед;-)
Само човек да се престраши да опита и да не се откаже първите шест-седем влизания в басейна - после ... всико тръгва по вода;-)
Постинг: Уроци по плуване – една година по-късно.:-) Плуването и танците.:-)

03.10.2009 - Нормално е да се страхуваш!
Човек ако не се страхува, значи е или луд или самонадеян - като не знам кое от двете е по-страшно!
Нещата, които не познаваме ни изглеждат страшни и ни плашат.
Постинг: Уроци по плуване – една година по-късно.:-) Плуването и танците.:-)

17.10.2009 - Няма как да е вместо теб.:-)
Още повече, че ако Бог съществува, той със сигурност не живее на Олимп, в Рим, Мека или Йерусалим, а във всеки от нас и във всичко живо;-)
Постинг: Басните на Езоп. За басните и удоволствието от четенето.

17.10.2009 - "Тихо се сипе първият сняг ..."

К., не е лесно да си "расеян откривател", но пък виж какво си открила;-)
Послепис:
Не на пласмасата не само в чашите!
A чаят си е съвсем друго нещо.:-) Кафето го предпочитам само с виенска кифла и каничка мляко;-)
Постинг: Честит първи сняг :)))

17.10.2009 Високо, високо, високо ... :-)))
Пожелавам ти го;-) И да разказваш;-)
Постинг: Вярвам!

18.10.2009 – Възпитанието е важно! Изключително важно!
Обичта не е глезене и фукане, а грижа, общуване, доверие, труд и мечта за бъдещето. 
Постинг: Детето ми не е такова!

19.10.2009 - :-)) ok. за тебе мече
А за мен делфин или платнохотка:-)
Постинг: Честит първи сняг :)))

19.10.2009 - Надя - как ги измисляш тези картини:-) Леле-мале!
Това се казва урок!
Дано да не е истина, а творческа измислица, че това с двете счупени ребра звучу повече от болезнено.
Постинг: Самоотбрана да искаш... Домашна!

19.10.2009 - Езоп е легенда:-))
За жалост всичко свързано с Езоп е твърде неясно!
Сигурно е съшествувал такъв човек, но 2600 години са твърде много време и днешните ни "знания" за него отразяват по скоро един събирателен образ, а не един, единсвен, конкретен човек.
Постинг: Басните на Езоп. За басните и удоволствието от четенето.
Автор на постинга: goran

19.10.2009 - Да, тази новина за Гонзо - от всякъде си е за постинг:-)
Аз хич нищо не разбирам от футбол и това ми спестява много време и ядове:-))
Ама избора на Гонзо за старши трньор си е новина отвсякъде;-)
Постинг: С надежди за любов от... Левски...

19.10.2009 - Важното е, че сте питали:-)
Хубаво е човек да познава корените си.:-)
Постинг: Дали беше късно?

21.10.2009 - Благодаря за подкрепата, надъхването, топлите думи и красивото клипче.:-) Ще си го пускам втори път. Твоята любимка, определено много я бива в танците - уникална е.:-)
Стискам ти палци за ирландските танци – да ги танцуваш, да се забавляваш и да усвоиш ако не техниката на „учителката си” то усещането и излъчването на танца;-)
Постинг: Уроци по плуване – една година по-късно.:-) Плуването и танците.:-)

24.10.2009 - Кас:-) То, че мъжете сме различи от вас жените - различни, но това не е пречка в общуването, а възможност.
Ако жената и мъжа не общуват помежду си как ще се получи забавата и разбирането?!
Постинг: Спиш ли?












Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене