Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2013 18:36 - Избрани холандски пословици и поговорки в смешен превод от моя милост – малко, но от сърце :)
Автор: goran Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6528 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 24.04.2013 13:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

„Печените гълъби не летят.“

„Благата дума прави сърцето здраво.“

„Напарфюмираните лечители правят вонящи рани.“

„Водата първо минава там, където дигата е най-ниска.“

„Земеделецът не яде това, което не знае кой е отгледал.“

„Когато две кучета се карат за кокал, трето им го взима.“

„Който иска да хване два заека наведнъж, не хваща нищо.“

„Ако нямате кон под ръка, ползвайте магарето, което имате.“

„Вятърната мелница не работи с вятър, който е вече я е отминал.“

„Ако всички глупаци получат крила, най-много да затъмнят небето.“

„Ако все искате закуска в леглото, може да ви се наложи да спите в кухнята.“


И няколко родни трако-български думи:

Игнажден

Родови сънища

Гатанките на баба


Деня на българската азбука

Народни мъдрости и завети












Гласувай:
8



1. injir - Браво!
18.04.2013 18:45
Браво!
цитирай
2. balkanian - :)
18.04.2013 20:31
Много са хубави!
цитирай
3. tit - холандците сигурно са имали своето блогбеге
18.04.2013 22:33
още преди столетия!:)
цитирай
4. goran - Привет Балканец :) Живо и силно име си избрал ;)
19.04.2013 09:42
И на мен ми харесват - много :) Но аз съм пристрастен, сам ги избрах из между други :) Звучат ми почти като заветите в трако-българските пословици и поговорки :) Точно затова сега ще ги добавя и тях :)
цитирай
5. goran - Injir,
19.04.2013 09:43
Благодаря за поощряващите думи :)
цитирай
6. goran - tit,
19.04.2013 09:44
Холанците за много неща са добър пример, но България е дала не по-малко на света :)
цитирай
Търсене