Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2009 17:33 - С фотоапарат на море или морето край Китен през обектива на един любител фотограф
Автор: goran Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10923 Коментари: 15 Гласове:
13

Последна промяна: 06.07.2012 11:27


          Какво се случва когато един любител фотограф отиде на море??? За жалост аз не мога да отговоря на подобен въпрос, най-малкото защото тази година все още не съм ходил на море. И защото, въпреки, че съм любител на фотографията съм твърде далеч от понятието любител фотограф.
          Не мога да отговоря на този въпрос, но един мой приятел и уникален млад човек с талант за творец, може да го направи и то повече от добре.:)
          Същият този млад мъж преди броени дни се завърна в София от десетдневна ваканция на Китен с лек, едва забележим тен, с премрежен, все още не наваксал със съня, поглед и с 3,2 гигабайта снимки – общо над шестотин и петдесет снимки. Сред тях има поне две дузини истински уникални фотографии, или поне за мен са такива.
          Докато разглеждахме безкрайната фотогалерия, стана дума, че за мен би било удоволствие да ми разреши да представя при мен в блога две-три фотографии от въпросната морска фиеста.
          Той се съгласи и великодушно предложи сам да избера, които снимки желая.:-)
          Избрах три фотографии с морето край Китен в главната роля – именно тях, защото виждайки ги, те сами се подредиха в съзнанието ми в една обща картина.:-)
          Но стига съм дърдорил за моите впечатления, крайно време е да ви представя автора на тази малка морска фото феерия!

         За мен е удоволствие и чест да ви представя частичка от творческия поглед на любителя фотограф Костадин Димитров.:)


image

image

image


И още няколко мой текста за талантите български :)

Родови сънища


Спортисти победители

Старите хора и младежта

Деня на българската азбука

От Чудомир до Валери Петров

Стария цигулар, мигът и живота

Бразилия, Дилма Русеф и България

Софи Маринова и България по пътя на успеха :)

ПОБЕДИТЕЛКИТЕ :) – волейболистките на България :)

Слънце :) - Излизам на разходка :) Не се гаси туй, що не гасне!

Новият български пробив в тениса – успех и порив за нови победи :)


Избрано из впечатленията ми в блога през последните четири години – 7 част

Плуване и саморазвитие - Уроци по плуване, година и половина по-късно.:)

Ски изкушения и двигателна компетентност











Гласувай:
13



1. noname2009 - Много яко
26.08.2009 17:37
Много яки снимки..Супер са
цитирай
2. goran - ;-)
26.08.2009 17:42
Заслугата е на фотографа:-)
цитирай
3. mariani - :)
26.08.2009 21:31
Много хубави снимки! Поздрави на любителя-фотограф ;)
цитирай
4. goran - :-))
26.08.2009 21:37
Да, заслужават похвала
цитирай
5. sladurani - Много красиви снимки!!!
27.08.2009 17:26
Поздрави :)
цитирай
6. goran - ;-)
27.08.2009 19:30
:-)
цитирай
7. rudolphina - Втората снимка вдъхва респект у ...
27.08.2009 19:45
Втората снимка вдъхва респект у мен! Браво на колегата любител : )
цитирай
8. goran - ;-) - "Респект", много силна оценка;-)
27.08.2009 19:55
Rudolphina,
Аз пък ще кажа браво на "любителите фотофрафи";-)
И още, щом фотографията ти хоби, защо не качиш някоя от последните фотографии, които си правила в блога;-)
цитирай
9. rudolphina - Hm
27.08.2009 20:51
Защото блога по своето същество при рестарта не му е заложено да е със снимки. Търся си подходяща платформа където да ги кача. :)
цитирай
10. goran - Разбиръм:-(
27.08.2009 21:18
Права си, блог.бг наистина не удачно място за публикуване на снимки.

Като реализираш идеята си за собствен фотосайт, нали ще се обадиш, ще ми бъде люпопитно да видя фотографиите ти:-)
цитирай
11. rudolphina - :)
27.08.2009 21:27
Естествено! ;)
цитирай
12. goran - ;-)
27.08.2009 21:43
:-)
цитирай
13. basta - :))))
29.08.2009 17:44
и аз бях на китен преди няколко седмици...
тази платноходка, или кораб ли е..много ме впечатли, и я снимах доста...
само че тогава беше с трите вдигнати платна,, тук гледам двете са смъкнати...
и аз направих страхотни снимки...на морето, а сутрин по изгрев слънце какви снимки стават...разкош!
:)))
цитирай
14. goran - Весела браво на теб:-) - звучи чудесно:-)
29.08.2009 17:59
За жалост аз не съм ходил, но разгледах цял фото филм от там;-)

Доколкото разбрах корабчето е било една от туристическите атракции:-)
цитирай
15. basta - вярно че всеки ден беше там това к...
29.08.2009 19:35
вярно че всеки ден беше там това корабче, и плаваше...:))
много красиво беше!
цитирай
Търсене